3 letna garancija 14 dnevni rok za vračilo izdelka

Pomoč

Kakšni so stroški dostave?

Stroški dostave za naročilo so:

  • za standardne izdelke: 2,99 €
  • za nadstandardne izdelke: 9,99 €

Preko katere kurirske službe je bil poslan moj paket?

Naše izdelke po Sloveniji prevaža Pošta Slovenije.
Čas dostave se razlikuje glede na velikost in težo blaga.

  • Naročila običajno pošljemo v 2 delovnih dneh od potrditve naročila. Pri plačilu preko bančnega nakazila, v roku 2 delovnih dni od prejema nakazila.
  • Čas dostave je odvisen od dodeljenega prevozniškega podjetja in velikosti blaga. Predvideni dobavni rok za večino izdelkov do 30 kg je 5-7 delovnih dni po odpremi. Predviden čas dostave za večje pakete pa je 10 do 12 delovnih dni.

Izbira prevoznika se izvede neposredno v skladišču in je odvisna predvsem od dimenzij paketa in države dostave. Iz logističnih razlogov ne moremo spremeniti ponudnika prevoznih storitev. Čas dostave je za vsak izdelek vedno naveden v ponudbi na naši spletni strani.

POMEMBNO! Za naša naročila ne ponujamo ekspresne dostave ali izbire datuma dostave, saj ni mogoče določiti določenega datuma ali časa prejema. Ko je izdelek v vašem kraju, vas Pošta Slovenije o dostavi preko sms-a tudi obvesti. V primeru, če niste doma / na naslovu, vam pustijo obvestilo in paket vas bo čakal do 15 dni na vaši Pošti.

Ali lahko še vedno spremenim podrobnosti svojega naročila?

Podatke na naročilu lahko spreminjate le kratko določeno časovno obdobje - preden je narejen račun in preden je izdelek odposlan.

Po prejemu plačila bomo prevoznika informirali s podatki, ki ste jih navedli v naročilu. Če je paket že na poti, naslova dostave oziroma podatkov ni več mogoče spremeniti, saj ne moremo stopiti v stik s prevoznikom in mu posredovati nadaljnje informacije v zvezi s pošiljko, ki je že na poti.

Priporočamo, da se obrnite direktno na dostavno službo in spremenite podatke o dostavi. Če imate težave, se lahko obrnite na naš center za pomoč strankam. Priskrbeli vam bomo rešitev.

Pri naročilu nisem prejel številke za sledenja paketa

Takoj, ko bo naročilo poslano iz našega skladišča, vam bomo poslali e-pošto z informacijami o sledenju pošiljke.

Predvideni dobavni rok za manjše izdelke do 30 kg je 5-7 delovnih dni po odpremi. Predviden čas dostave za večje pakete je 10 do 12 delovnih dni, ki začne teči ko odpošljemo paket.

Stanje sledenja vaše pošiljke lahko preverite tukaj (vnesite številko vašega naročila ali vaš e-naslov) ali na spletni strani prevoznika.

Želim preveriti, kje je moje naročilo

Čas dostave se lahko zelo razlikuje, odvisno od prevoznika in države, v katero naročilo potuje.

Po prejemu potrdila o odpremi paketa in številke pošiljke, je predviden čas dostave 5 do 7 delovnih dni. Večji paketi se pošiljajo s posebnim prevozom, zato lahko prevoz traja 10 do 12 delovnih dni.

Priporočamo, da redno preverjate stanje sledenja svoje pošiljke tukaj ali na spletni strani prevoznika.

Če vaša pošiljka zamuja več kot 3 dni ali po zaključku plačila niste prejeli informacij o sledenju, se obrnite na naš center za pomoč strankam. Priskrbeli vam bomo rešitev.

Naročilo zamuja / v sledenju naročila ne vidim nobenega premika

Če vaša pošiljka zamuja več kot 3 dni ali po zaključku plačila niste prejeli informacij o sledenju, preverite stanje naročila. Če pri sledenju vidite, da je naročilo pri prevozniku, priporočamo, da se obrnete direktno na prevoznika (kurirsko podjetje).

Če niste prepričani, se obrnite na naš center za pomoč strankam. Z veseljem vam bodo pomagali.

Sledenje naročila kaže, da je bilo naročilo dostavljeno, vendar še nisem prejel ničesar

Če je v naročilu za sledenje prikazano "dostavljeno", vendar izdelka niste prejeli, se najprej obrnite na prijatelje, sosede, sodelavce ali družinske člane, če so dostavo v vašem imenu sprejeli in podpisali. Pogosto se zgodi, da pošiljko prevzame kdo drug z vašega okolja..

Prodajate tudi rezervne dele za izdelke?

Če vam ob dostavi manjka del izdelka ali če del izdelka ne deluje več pravilno in imate 3-letno garancijo, vam lahko pošljemo zahtevani nadomestni del.

Obrnite se na naš center za pomoč strankam. Priskrbeli vam bomo rešitev.

Na naši spletni strani so na voljo dodatki za izdelke (sklede, kabli, filtri). Za vsak izdelek ponujamo tudi nadomestne dele izdelka, ki si jih lahko dodatno kupite.

Prejel sem poškodovano pošiljko

Po prejemu pošiljke vedno temeljito preglejte paket in izdelek. Če ugotovite, da je škatla ali izdelek poškodovan med prevozom, sledite tem korakom:

Poškodbo fotografirajte takoj, ko odprete paket. O težavi morate najpozneje v 48 urah obvestiti kurirsko službo. Za reklamacijo boste potrebovali slovensko številko pošiljke (najdete jo na paketu v obliki 13-mestne številke, ki se zažne s "CF ter konča s "SI). Pošta Slovenije bo prišla do vas in prevzela vaš paket. Predali vam bodo reklamacijski zapisnik, ki ga samo poslikajte in ga nam skupaj s fotografijami poškodbe izdelka, škatle in notranje zaščitne embalaže pošljite na naš email. Takoj, ko prejmemo vaš email s potrebnimi fotografijami vam bomo naročili nov izdelek. Poškodbo pošiljke lahko prijavite tudi preko spletnega obrazca kamor vnesete opis škode, številko pošiljke, reklamacijski zapisnik in fotografije. Za hitrejšo rešitev vam svetujemo, da obvestite naš center za pomoč strankam, da ste to uredili. Hvala.

Če niste prepričani kaj storiti, se obrnite na naš center za pomoč strankam. Z veseljem vam bodo pomagali.

Višje